donderdag 19 mei 2016

In the garden


                                                            
                                                                       
In de tuin.
Gisteren heb ik een nieuwe filmcamera gekocht en vandaag heb ik met deze nieuwe camera een paar momenten in de tuin gefilmd. Hiervoor maakte ik filmpjes met mijn fotocamera, maar dat heeft toch zo zijn beperkingen.

In de vijver zijn de Schaatsenrijders actief en zijn een paar van de vele paddenvisjes te zien.
De eerste roos is een Madame Isaac Pereire; de volgende rozen zijn van de soort Clair Matin. De roos Pink Cloud groeit er doorheen. Daarna een beeld van een bloem van de Oosterse Karmozijnbes. Het filmpje eindigt met een Kauwtje op het dak. Dat laatste beeld moest ik kort houden, omdat machinegeluid al het andere geluid overstemde.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten